שאלות נפוצות
יש לכם שאלות על קלאוד קומפורט? ☁️
הגעתם למקום הנכון.
עיינו בעמוד זה לקבלת מידע מהיר וברור על כל מה שתרצו לדעת.
יש לכם שאלות על קלאוד קומפורט? ☁️
הגעתם למקום הנכון.
עיינו בעמוד זה לקבלת מידע מהיר וברור על כל מה שתרצו לדעת.
לחיפוש מהיר השתמשו בתיבת החיפוש.
אם יש לך שאלה לגבי אחד מהמוצרים שלנו, אנחנו כאן כדי לעזור. תוכל/י למצוא מידע מפורט בכל דף מוצר, כולל מפרטים, טבלאות מידות ומדריכים למשתמש. אם את/ה צריך/ה מידע נוסף או יש לך שאלות ספציפיות, אנא אל תהסס/י לפנות אלינו ישירות. צוות שירות הלקוחות שלנו זמין כדי לספק סיוע מותאם אישית ולהבטיח שיש לך את כל המידע הדרוש לך לפני הרכישה.
המוצרים שלנו מיוצרים מחומרים איכותיים ועמידים עם דגש למקסימום נוחות ואריכות חיי המוצר. אנו בוחרים בקפידה חומרים שהם גם יעילים לתמיכה אורטופדית וגם בטוחים לשימוש.
כדי לבחור את המידה הנכונה, יש לעיין בטבלאות המידות המפורטות שלנו הזמינות בכל עמוד מוצר. הקפד למדוד את עצמך לפי הדרכה והשווה את המידות שלך לטבלה שלנו להתאמה הטובה ביותר.
המוצרים שלנו כוללים לעתים קרובות טכנולוגיות מתקדמות כגון עיצוב ארגונומי, בדים נושמים, ואבזור מתכוונן כדי לשפר את הנוחות והתמיכה. תכונות ספציפיות משתנות לפי מוצר, אז אנא בדקו את תיאורי המוצר לפרטים נוספים.
המוצרים שלנו נועדו לתמוך במגוון רחב של תנאים ופעילויות. עם זאת, עבור תנאים או פעילויות ספציפיות שאינן מצוינות באתר, אנו ממליצים להתייעץ עם איש מקצוע בתחום הבריאות כדי להבטיח שהמוצרים שלנו עונים על הצרכים האישיים שלך.
אנחנו מעדכנים באופן קבוע את קו המוצרים שלנו כדי לשלב טכנולוגיות חדשות ומשוב מהלקוחות שלנו. הישארו מעודכנים באתר ובניוזלטרים שלנו לקבלת הודעות על מהדורות ועדכונים של מוצרים חדשים.
אנחנו כאן! נציגינו שמחים לסייע לכם עם שירות חם ומותאם אישית בביצוע ההזמנה באתר שלנו. שתפו את פרטי ההתקשרות שלכם על ידי מילוי הטופס באתר שלנו, באמצעות כל ערוץ תקשורת אחר שנוח לכם.
אם את/ה צריך/ה לשנות את ההזמנתך, אנא צור/צרי איתנו קשר בהקדם האפשרי. אנו נעשה כמיטב יכולתנו כדי להיענות לבקשתך. עם זאת, לא ניתן לבצע שינוי כלשהו לאחר עיבוד ושליחת ההזמנה.
צרו איתנו קשר במהירות על מנת לבצע שינוי בכתובת. זכרו - לאחר שההזמנה כבר נשלחה לא נוכל לבצע שינוי כלשהו בכתובת שהוזנה.
ניתן לבטל הזמנה של פריט ולבקש החזר בניכוי דמי טיפול של 5% מהערך. לאחר עיבוד ההזמנה שלך למשלוח, איננו יכולים להכיל שינויים כלשהם, אז אנא צור/צרי איתנו קשר בהקדם האפשרי אם ברצונך לבטל את הזמנתך.
ניתן לשלם באתר באמצעות כרטיס אשראי או PayPal.
ייתכן שתראה את החיוב עבור ההזמנה שלך בכרטיס האשראי שלך תחת השם: "Cloud Comfort IL". אם אינך מוצא את החיוב, צור איתנו קשר וננסה לעזור לך.
במאמץ לספק לכם את רמת האבטחה הגבוהה ביותר בקנייה אונליין, השתמשנו בכלים המתוחכמים ביותר בתחום זה ביצירת מערכת לשמירה על המידע ושמירה על הפרטיות, המבוססת על השיטות המעודכנות ביותר.טכנולוגיית SSL ותקנות PCI DSS משמשות כדי להגן על נתוני החיוב שלך בזמן שהם עוברים באינטרנט.
שימו לב - בעת תקופות חגי המכירות, קיים עומס מסוים אצל חברות המשלוחים. ייתכנו עיכובים קלים, מקווים להבנתכם.
ניתן לקבל את הזמנתכם באמצעות משלוח עד הבית, או לחלופין בהזמנה לנקודת איסוף קרובה.
שימו לב שעלות המשלוחים עד הבית משתנה מעת לעת, בהתאם לעלויות חברות המשלוחים ומבצעים מיוחדים.
אנו מבטיחים משלוח מהיר! אנו שולחים הזמנות מהמפעלים שלנו תוך יום עסקים אחד לאחר אישור ההזמנה.
זמני השילוח הממוצעים עומדים על 5-18 ימי עסקים לאחר ביצוע ההזמנה.
במקרים מסויימים זמני המשלוח עלולים להתעכב בכ- 10 ימי עסקים נוספים, בהתאם למקום המגורים של הלקוח ו/או בעקבות עומסים בלתי צפויים אצל חברת השילוח ויש לקחת זאת בחשבון בעת ביצוע ההזמנה.
לפרטים נוספים יש לעיין במדיניות ההחזרים והמשלוחים שלנו.
לאחר ביצוע ההזמנה, תקבל/י מספר מעקב מאובטח שיצורף להזמנה שלך. מספר מעקב זה יאפשר לך לדעת היכן החבילה שלך נמצאת בכל עת. חשוב לציין שבמקרים מסוימים, מוצרים עשויים להישלח במספר חבילות בשל שיקולים לוגיסטיים.שימו לב - ייתכן שהמערכת עשויה להתעדכן רק לאחר 72 שעות או יותר לעדכן את מספר המעקב שלך. עיכוב זה נובע מסנכרון אוטומטי עם מערכת ההובלה של חברת השילוח.
בנוסף, תוכלו בכל עת לעקוב אחר הזמנתכם בעמוד מעקב ההזמנות באתר.
מדיניות ההחזרים שלנו תקפה למשך 30 יום מרגע קבלת החבילה. אם חלפו יותר מ-30 יום, לצערנו, לא נוכל להציע לך החזר, החלפה או משלוח של מוצר חלופי. כדי לעבד החזר, על הפריט להיות במצב חדש ובאריזתו המקורית.
החזרים כספיים בכרטיס אשראי או בפייפאל עשויים להופיע בחשבון לאחר עד 10 ימי עסקים ובהתאם לזמני עיבוד ההחזרים. זה יכול להשתנות בין חברות אשראי שונות. שימו לב שעלויות המשלוח אינן ניתנות להחזר.
אם החבילה לא התקבלה בזמן המשלוח המיועד, אנא צור איתנו קשר מיידית.
במקרה שהמוצר מגיע פגום, שבור או לא תקין, על הלקוח לספק לנו תמונות או סרטון של המוצר על מנת שנוכל לטפל במצב בהתאם. למרות שאנו בוחרים בקפידה ובודקים איכות כל אחד מהמוצרים שלנו לפני המשלוח, עלולות להתרחש תקלות במהלך ההובלה שאינן בשליטתנו. אם זה קורה, אנא צור/צרי איתנו קשר לקבלת עזרה.
אכן כן! נציגינו ישמחו להעניק לכם שירות אישי לביצוע הזמנה טלפונית. השאירו פרטים בעמוד יצירת הקשר באתר ונציגינו יצרו איתם קשר בהקדם ובהתאם לשעות הפעילות והעומס במוקד.
אנו מציעים מספר ערוצים לנוחיותך. ניתן ליצור קשר באמצעות מילוי טופס באתר, אימייל, הודעה באחד מערוצי הסושייל שלנו או באמצעות וואטסאפ. צוות השירות שלנו מחכים לשמוע ממכם!
מוקד השירות שלנו פעיל בימים א'-ה' בשעות 10:00-16:00. בתקופות עמוסות המוקד עובד שעות נוספות כדי לתת את השירות האישי והמיטבי שאנו מתחייבים אליו.
יש לכם שאלות שאינן מופיעות בעמוד זה, או שסתם מתחשק לכם לדבר איתנו?