מתי תשלחו את ההזמנה שלי?
אנחנו מוציאים משלוחים מהר! הזמנות נשלחות מהמפעלים שלנו במרבית המקרים בתוך יום עסקים אחד מרגע אישור ההזמנה.
שינית את דעתך, רוצה לבטל?
צריכים לבטל או לבצע התאמה? פנו אלינו מיד! לא נוכל לבצע שינויים כלשהם לאחר עיבוד ההזמנה שלכם למשלוח, אז אנא צרו קשר במהירות כדי שנוכל לעזור.
מה הם סוגי וזמני המשלוח?

זמני משלוח רגיל עומדים על 7-14 ימי עסקים.

זמני משלוח "שליח עד הבית" עומדים על 7-14 ימי עסקים.

זמני השילוח אינם כוללים את זמן הכנת ההזמנה שעורך 2 ימי עסקים נוספים.

במקרים מסויימים זמני המשלוח עלולים להתעכב בכ-10 ימי עסקים בהתאם למקום המגורים של הלקוח ובעכבות עומסים בלתי צפויים אצל חברת השילוח ויש לקחת זאת בחשבון בעת ביצוע ההזמנה.

חשוב לציין, מרבית המוצרים באתר מוצעים כאופציית משלוח עד הבית, האמנם בעקבות הגבלות מול חברת המשלוחים, מוצרים המכילים נוזלים או מגנטים גדולים אינם יכולים להישלח עד הבית, על כן אינם נכללים ב"מבצע משלוח עד הבית" או כאופציה זו בבחירת סוג המשלוח במעמד הרכישה.

 

איך עוקבים אחרי ההזמנה שלי?
לאחר שההזמנה יוצאת לדרך, כל לקוח מקבל מספר מעקב מאובטח שמוצמד לחבילה שלו, איתו ניתן לעקוב היכן החבילה נמצאת בכל רגע נתון באמצעות הקישור שמקבלים לאימייל לאחר שליחת החבילה.
יש לציין כי במקרים מסויימים ובעקבות שיקולים לוגיסטיים, מוצרים יישלחו בחבילות שונות.
למרות שההזמנות יוצאות לדרך בתוך 2 ימי עסקים מרגע אישור ההזמנה, ייתכן שהמערכת תעדכן אתכם במספר המעקב תוך 72 שעות או יותר בהתאם לסנכרון אוטומטי מול חברת השילוח.
מדיניות החזר כספי
מדיניות ההחזרים שלנו תקפה ל-30 יום מרגע קבלת החבילה. במידה ועברו יותר מ-30 יום, לצערנו לא נוכל להציע לך החזר כספי, החלפה או שילוח מוצר חלופי.
כדי לבצע תהליך החזר, הפריט חייב להיות במצב חדש ובאריזה המקורית.
חשוב לציין כי חלק מהספקים שאנו עובדים איתם נמצאים בחו"ל וההחזרה תיעשה למחסן השולח, לפי ההנחיות שיימסרו ע"י נציגי שירות הלקוחות שלנו. החזרה כרוכה בעלות משלוח מול דואר ישראל ובהתאם למשקל ומידות המוצר.
החזרים
החזרים בכרטיס אשראי עשויים להופיע בחשבון בחלוף עד 10 ימים עסקים ובהתאם לזמני הטיפול בהחזר. דבר זה יכול להשתנות בין חברות האשראי השונות. שימו לב שעלויות המשלוח אינן ניתנות להחזר.
לא קיבלתי את החבילה שלי, מה עושים?
במידה ולא קיבלת את החבילה בתוך זמני השילוח, אנא פנה אלינו במיידי לקבלת החזר כספי.

המוצר הגיע לא לשביעות רצוני / פגום / לא עובד
במידה והמוצר הגיע פגום, קרוע, לא תקין, על הלקוח לשלוח לנו תמונות של המוצר (או סרטון - במידת הצורך) ונטפל במקרה בהתאם לנסיבות. כל מוצר שלנו נבחר בקפידה ועבר בדיקת איכות לפני השילוח ולמרות זאת דברים כאלה עלולים לקרות במהלך המשלוח ולא תלוי בנו. במצב כזה, נא לפנות אלינו לקבלת מענה וטיפול במקרה.

רוצים לדבר איתנו?
למעבר לעמוד שירות הלקוחות לחץ/י כאן.

 

לפרטים נוספים אודות שינוי וביטול הזמנה, ביטול עסקה והחזרת מוצרים או ביצוע הזמנות, תשלום, אספקת המוצרים ומשלוחים תוכלו לעיין בתקנון המלא באתר המכיל את כל תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות שלנו.